be yourself..:)

Tuesday, July 16, 2013

Terasa

Bismillahirrahmanirrahim...

Hmm.tetiba rasa nak memblog malam ni. mungkin terasa macam perlu meluahkan sedikit.

Sebenarnya banyaaaaaaaaaaaakkkkk sangat kisah yang nak diceritakan.tapi, apakan daya. tak tersusun semua.

Cuma,sedikit je kot. nak cerita.

Sejak kebelakangan ni, aku tak habis diduga dengan macam2. sangat banyak. tapi,adakah aku mengambil tindakan sewajarnya selepas aku ditimpa musibah?

Sem lepas2,result aku teruk.sangat.tak terjangkau teruknya.ape yang ak buat sem tu?

sejak dari tu musibah tak habes2 timpa aku.

aku gagal.aku kalah.aku accident.2 kali.aku gado dengan kawan.mcm2 la jadi yg pasti.

yg pasti, Allah nak uji. aku sedar. aku semakin jauh. aku bnyk masa tp aku gunekan untuk benda2 yg tak berfaedah. Setiap saat aku ingat Allah tp aku tak buat apa2. Tu masalahnya.

"Ya Allah,janganlah Engkau pesongkan hatiku setelah Engkau berikan hidayah kepadaku."

"Di saat Allah bencikan kita, dia tidak akan menguji lagi..."

Terima kasih Allah.

*awak yang baca tu,jgn ikut sy yang tak sedar sebelum ni.kalau ditimpa musibah,terus solat taubat.faham? hihi :) sentiasa ingat Allah dan buatlah amal ibadat kepadaNya *


No comments:

Post a Comment