be yourself..:)

Sunday, October 7, 2012

tersangat messy T.T

Assalamualaikum..

minggu lps adalah minggu yang tersangat messy, kerana Allah telah menguji kekuatanku dengan menaikkan sedikit suhu badanku dari yg normal.huhuuu~ hampir seminggu meninggalkan kelas dan tersangat banyaklah kerja tertangguh. bersabarlah Arina,kena kuat semangat.

Apa yg aku rasa sekarang adalah,

di saat teman,sahabat, rakan seperjuanganku semua sedang bersinar, cahayaku semakin lama semakin malap. aku rase makin down sejak2 ini.mungkin kerana sakit dan banyak kerja membuatkan fikiran x tenang.pelajaran masih terkapai2...

aku tidak berada di landasan, mungkin kerana hati semakin jauh dengan sang Pencipta.Astaghfirullah :'(

Ya Allah, jgn Kau jauhkan hatiku dariMu....

Aku harus kuat. jgn hanya memandang pada mereka, pandang pada dirimu Arina. yakinkan diri boleh buat semua. Yakinlah Allah sentiasa melihat dan mendengar kamu.

dan, telah tiba saatnya untuk aku bangun dari lenaku........

langkah demi langkah,

mulakan dengan Bismillah :)

No comments:

Post a Comment