be yourself..:)

Tuesday, January 4, 2011

friends...:|

when we talk about friends,its hard to describe...

ade kwn yg jnis x bole dikongsi2,ade pulak jnis kwn yg baek dgn sume...

saje wat intro mcm tu..act,i just want to xpress ap yg tga terbuku dlm hati ni...
myb most of readers will say "ala,ko ni pkir sgt sa hal mcm ni..wat bodo suda.."..
mmg pon x dinafikan..but my heart is so sensitive...how could I not to think about it?

to my dearest friend(kalaulah dye tahu ni dye),i love you so much...i want to b by ur side..owez..coz u owez make me happy n i owez want to make u happy...tp sbnrnye,ap la sgt...to be ur bestfren is just like impossible coz kte bru je knl...n u pon da ad ur bestfren...

n td ble nmpk mate yg merah mcm sdeyh je...
me:nape ni?
u:xde pape...(okay,thts lame..=.=')

myb smtin wrong tp ak rse mcm xde hak nk tany...
then when u go out,i try to follow u...
but then my steps terberhenti dgn cepatnye,
coz u r wif ur frenz...
then i just leave u...
*mcm drama pon ada..hahaXD...pape je la arina ni..


ntahlah...just na rpt coz i feel like nobody here can cheer me like u do...
tp ble dpt warn wlupun mcm maen2,but smtimes i feel like x bole rpt dgn ko..
ape pndpt korg when someone says "dont steal my friend!"...
u will feel guilty when u close to him/her rite although its not seyes?
bkn ape,myb i feel that bcoz it happenned to me..T.T
*da..abaikan..

but anyway thanx 4 being such a nice fren to me...
u r a good friend..
ily,imy...<3.

p/s=i'm not les oke!!:PP

No comments:

Post a Comment